У 2014-2015 навчальному році школа працювала за такими проектами
Знайомтесь:
Проект "ВЕСЬ СВІТ НА ДОЛОНІ»
Мета:формування особистості,готової до активної комунікативної діяльності в сучасному полікультурному та багатонаціональному середовищі, зберігаючій свою соціально-культурну ідентичність, спрямованій на розуміння інших культур, уміючій жити у злагоді з представниками різних національностей.
Задачі проекту:
формування особистості,готової до активної комунікативної діяльності в сучасному полікультурному та багатонаціональному середовищі, зберігаючій свою соціально-культурну ідентичність, спрямованій на розуміння інших культур, уміючій жити у злагоді з представниками різних національностей.
Формування уявлень про культурно-етнічне розмаїття світу;
Формування і розвиток умінь та навичок жити в мирі, злагоді з іншими народами світу, вступати в конструктивний діалог культур;
Вивчення побуту , звичаїв,традицій, мови , культурних цінностей народів європейських країн ;
Виховання поваги до прав кожного народузберігати свою культурну особливість;
Основний виховний напрямок – навчити дітей шукати схожість-розуміти відмінності
Надання умов міжкультурної адаптації .
Учасники проекту: учні 5-11 класів
Термін виконання: протягом 2014-2015н.р.
Зміст проекту:
Знайомство з культурою однієї з країн Європи(за вибором учнів) у 2-х напрямках:
Слідами минулого
Шляхами сучасного
План роботи:
Вересень - розробка проекту; планування форм і методів роботи над його змістом, завданням;
Жовтень - квітень - вибір країни,знайомство з її культурним надбанням шляхом жеребкування, участь у фотоконкурсі «Мій закордонний друг», випуск газет, презентація роботи.
жовтень- 10-11 класи; лютий -7 класи;
листопад-9 класи; березень -6 класи;
грудень -8 класи; квітень -5 клас
Травень – обмін досвідом (інтелектуальна гра «Галопом по Европам»), підсумки роботи над проектом.
Проект «Україна-велика родина»
Мета: Виховувати повагу і шанобливе ставлення до традицій українців та представників інших національностей, що населяють країну; любов до рідного краю.
Розширити поняття про єдність , багатонаціональність нашої держави, сприяти
зацікавленості щодо вивчення культурної скарбниці народів, які її складають;
Формувати полікультурну компетентність дітей, повагу до прав людини; інтерес до представників інших народів; толерантне ставлення до їх цінностей, традицій, мови, вірувань; вміння йти на компроміси з різними етнічним та релігійними групами заради соціального миру;
Задачі проекту:Вивчення та цінування власної національної спадщини;
Помічання та дбайливе відношення до культурної відмінності;
Формування свідомості рівної цінності всіх культур,які співіснують у країні;
Виховання толерантності.
Учасники проекту: учні 1-4 класів
Термін виконання:протягом 2013-2014н.р.
Зміст проекту: Робота за напрямками:
Національне коріння моєї родини.
Національні традиції,свята,фольклор,кухня , одяг,іграшки тощо.
План роботи:Вересень - розробка проекту;планування форм і методів роботи над його змістом,завданням;
Жовтень-листопад –робота за першим напрямком; інтелектуальна гра «Я люблю
Україну» (3-4 класи);
Грудень- квітень- робота за другим напрямком ;
грудень - підготовка і проведення «Свята Миколая» (2 класи),
«У світі казки чарівної»,інсценована народна казка (1 класи)
березень- «Прийди, прийди , весно красна!»,свято зустрічі весни (3 класи)
квітень- виставка-презентація робіт за проектом (1-4 класи)
травень – підсумки роботи, обмін досвідом, концерт «Ми-діти твої,Україно!»(1-4 класи)