Подписаться на RSS

31 жовтня 2014 р. В 7 “А” класі в межах експерименту «Весь світ на долоні»

cт. вчитель англійської мови Медведєва Л.В. провела нестандартний урок “Ласкаво просимо до Сполученого Королівства Великобританії і Північної Ірландії !”

/Files/images/2014-2015_uch_g/ksperiment/1024px-Hdr_parliament.jpg

Мета уроку:

Освітня: збагачувати духовний світ особистості продовжуючи опрацювання краєзнавчого матеріалу з тематики активізуючи вивчену лексику та навчаючи знаходити необхідну інформацію з різних джерел.

Розвиваюча: розвивати мовну здогадку; розвивати навички монологічного та діалогічного мовлення, навички командної та групової (в міні-та-макро-групах) роботи.

Практична: формувати комунікативні навички, наприклад, навички вести дискусії; формувати вміння застосовувати знання, получені під час вивчання інших предметів (географії, історії,тощо); розвивати в учнів кмітливість інтелектуальну гнучкість, уміння орієнтуватися в потоці різноманітної інформації.

Виховна: засобами іноземної мови виховувати почуття поваги до інших країн світу, особливо до країн, мови яких вивчаються в даній школі, їх народів, її звичаїв та традицій; формувати позитивне ставлення до процесу навчання та отримання знань в цілому.

Обладнання: підручники, проектні роботи учнів; карти світу Європи та Сполученого Королівства Великобританії і Північної Ірландії; набір карток та листівок із зображенням визначних місць Лондона та країн в цілому, англійські прапорці та записи відомих англійських пісень.

На уроках були застосовані різні сучасні технології. Учні демонстрували свої проекти з історії та культурі народів, мешкаючи у Сполученому Королівстві Великобританії і Північної Ірландії (проекти були зроблені в міні - та - макро-групах). Учні розіграли діалоги з ранньої історії країни. (діалоги були приготовлені заздалегідь).

/Files/images/2014-2015_uch_g/7a/IMG_9907.JPG

Також була гра-подорож по Сполученому Королівству Великобританії і Північної Ірландії : створили 2 команди, які на пароплавах “Wonders” та “Children’s Dream”, пливли по країні, зупиняючись в різних місцях. Протягом цієї подорожі учні розігрували сценки повсякденного життя народів цієї країни.

/Files/images/2014-2015_uch_g/7a/IMG_9900.JPG

Також були застосовані елементи дискусії за заданими ствердженнями за тематикою. Наприкінці уроку була вікторина “Як добре ти знаєш країну,мову якої ти вивчаєш?”

Далі учні усі разом записували свої улюблені англійські пісні.

/Files/images/2014-2015_uch_g/7a/IMG_9906.JPG

Підсумки: Усі учні були активні та задоволені, виявляли повагу та інтерес до культури ,звичаїв, традицій інших народів. Усе це сприяє подальшому формуванню комунікативних умінь та на давання додаткових можливостей для самореалізації особистості в сучасних умовах. Протягом уроку було зроблено декілька фотографій, ілюструющих ті або інші його етапи.

Тиждень іноземних мов

В музеї воскових фігур

Кол-во просмотров: 0