Подписаться на RSS

Кафедра

вчителів іноземних мов

Рубіжанської спеціалізованої школи

I-III ступенів № 2

/Files/images/angliyskiy_yazyik/IMG_3336.jpg

/Files/images/razdeliteli/link_17.gif

/Files/images/111_2016-2017/angl_kafedra/IMG_20161026_085357.jpg

Наши достижения

Уже более 10 лет учителя кафедры иностранных языков Рубежанской специализированной школы №2 Винюкова О.В. и Медведева Л.В. публикуют конспекты уроков, внеклассные мероприятия, статьи и другие методические разработки в газете "Englsih" и в научно-методическом журнале "Англійська мова і література".

За последние 5 лет ими были разработаны, проведены и опубликованы следующие материалы:

1. "Little Red Riding Hood" (a party), "English", 2012. - O. Vinyukova

2. "Do you like English?" (a party), "English", 2013. - L. Medvedieva

3. "Archibald Cronin and his social novel" (for British literature and Home Reading Lessons), "English", 2013. - L. Medvedieva, O. Vinyukova

4. "Robert Frost - a national poet of America" (for American Literature and Home Reading Lessons), "English", 2012. - L. Medvedieva, O. Vinyukova

5. "Native American Myths Legends and Folk-songs?" (a party), "English", 2013. - L. Medvedieva, O. Vinyukova

6. "John Boynton Priestley" (The Lessons of Home Reading), "English", 2014. - L. Medvedieva, O. Vinyukova

7. "Sports and Games in Modern World" (a lesson), "English", 2015. - L. Medvedieva, O. Vinyukova

8. "Комунікативний підхід до вивчення англійської мови" (методична стаття), "English", 2015. - O. Vinyukova

9. "Big cities" of the UK, the USA and Ukraine" (a lesson), "English", 2016. - L. Medvedieva, O. Vinyukova

10. "Welcome to the UK" (a party), "English", 2016. - L. Medvedieva, , O. Vinyukova

11. "People We Admire" (a lesson), "English", 2016. - L. Medvedieva, O. Vinyukova. ["Панорама творчих уроків - 2016", диплом за перше місце по Україні"]

12. "Games at the English Lessons" (a methodological article), "Англійська мова та література" 2013. - L. Medvedieva, O. Vinyukova

13. "For the lessons of Home Reading", "Англійська мова та література" 2013. - L. Medvedieva, O. Vinyukova

14. Revision Tests, "Англійська мова та література" 2013. - L. Medvedieva, O. Vinyukova

Таким образом, учителя английского языка Винюкова О.В. и Медведева Л.В. предоставляют прекрасную возможность другим коллегам по всей Украине внедрять свой опыт на уроках иностранного языка и тем самым повышать качество преподавания предмета.

/Files/images/razdeliteli/72211303_59012846_2498.gif

Тюніна Юлія Миколаївна

вчитель І категорії, керівник кафедри

/Files/images/111_2016-2017/kafedra_noz/IMG_20160307_143706.jpg

Проблема, над якою працює:

Використання ігрових моментів з метою активізації мовленнєвої діяльності на уроках іноземної мови.

/Files/images/razdeliteli/72211303_59012846_2498.gif

Афанасьєва Людмила Миколаївна

вчитель першої категорії

/Files/images/angliyskiy_yazyik/JMemXKHx8Qo.jpg

Проблема, над якою працює:

Активізація мисленої та мовленнєвої діяльності на уроках англійської мови

/Files/images/razdeliteli/72211303_59012846_2498.gif

Гончаренко Елеонора Юріївна

вчитель І категорії

/Files/images/metodobyedinenie/inostr/ж.JPG

Проблема, над якою працює:

Використання комп'ютерних технологій та інноваційних методик на уроках французької мови

/Files/images/razdeliteli/72211303_59012846_2498.gif

/Files/images/frantsuzskiy/2.JPG

Масленікова Олена Василівна

вчитель вищої категорії, старший вчитель

Проблема, над якою працює:

Формування комунікативної компетенції через використання діяльних завдань на уроках французької мови

/Files/images/razdeliteli/72211303_59012846_2498.gif

Середа Олена Миколаївна

спеціаліст

/Files/images/111_2016-2017/kafedra_noz/IMG_2694.jpg

Проблема, над якою працює:

Розвиток навичок монологічного мовлення на уроках англійської мови у середній ланці

/Files/images/razdeliteli/72211303_59012846_2498.gif

Вінюкова Оксана Володимирівна

вчитель І категорії

/Files/images/angliyskiy_yazyik/UG5g9fBtFcw.jpg

Проблема, над якою працює:

Навчання зв’язному висловлюванню англійською мовою у світі сучасних підходів до викладання іноземних мов

/Files/images/razdeliteli/72211303_59012846_2498.gif

Медведєва Лариса Василівна

вчитель вищої категорії, старший вчитель

/Files/images/111_2016-2017/kafedra_noz/IMG_20160929_090123.jpg

Проблема, над якою працює:

Навчання спонтанному монологічному мовленні у школах з поглибленим вивченням англійської мови.

/Files/images/razdeliteli/72211303_59012846_2498.gif

Невечеря Сергій Олександрович

спеціаліст

/Files/images/111_2016-2017/kafedra_noz/photofacefun_com_1476766286.jpg

Проблема, над якою працює

Використання комп'ютерних технологій у навчанні на уроках іноземної мови

/Files/images/razdeliteli/72211303_59012846_2498.gif

Соломенний Олександр Олександрович

спеціаліст

/Files/images/111_2016-2017/kafedra_noz/image-17-10-16-19-36.jpeg

Проблема, над якою працює

Формування мовленнєвої компетенції учнів шляхом застосування інтерактивних форм роботи на уроках англійської мови

/Files/images/razdeliteli/72211303_59012846_2498.gif

26 листопада наші учні 2-9-х класів взяли участь у Всеукраїнському конкурсі знавців англійської мови «Грінвіч».

Конкурс «Грінвіч» має на меті популяризацію серед учнівської молоді знання іноземних мов, активізацію та актуалізацію вивчення англійської мови в навчальних закладах; підвищення рівня знань з англійської мови; розвиток дослідницьких здібностей учнів; підтримку та підвищення ефективності роботи вчителів англійської мови.

Під час проведення проведення подібних конкурсів у учнів підвищується інтерес до англійської мови та культури англомовних країн; поглиблюються та структуруються знання з предмету; створється підґрунтя для підготовки до державної підсумкової атестації та зовнішнього незалежного оцінювання; в учнів формуються навички пізнавальної та творчої діяльності з іноземної мови.

(Відповідальні вчителі: Середа О.М., Соломенний О.О., Тюніна Ю.М. та Вінюкова О.В.)

/Files/images/1/1/IMG_20161216_111009.jpg/Files/images/1/1/IMG_20161216_110331.jpg/Files/images/1/1/IMG_20161216_110558.jpg/Files/images/1/1/IMG_20161216_110818.jpg

Святкування Дня Європейських мов у 2016-17 н.р.

Winter Poetry Contest

Напередодні Старого Нового року у Рубіжанській спеціалізованій школі № 2 відбувся зимовий поетичний конкурс з англійської мови (WinterPoetryContest) для учнів 2 – 3-х та 4 – 5-х класів.

Ведучими заходу стали: учениця 7-го класу Кравченко Єва та учень 8-Б класу Гребенюк Данило.

Учні молодшої та середньої школи, незважаючи на свій юний вік, досить виразно й природно декламували вірші на зимову тематику відомих англійських поетів минулого та сучасності (Robert Burns, George Gordon Byron, William Shakespeare, Robert Frost, Henry Longfellow, та ін.) А присутні учні вболівали за своїх однокласників-конкурсантів й щіро підтримували їх аплодисментами.

Родзинкою поетичного змагання стали вокально-хореографічні постановки у виконанні учениць 6-А класу Коломійцевої Ксенії, Михайлової Вероніки, Крисько Мирослави, Белякової Аліни та Недозім Марини за піснями “Jingle Bells” та “We Wish You a Merry Christmas”.

Журі конкурсу у складі голови ШМО вчителів іноземної мови Тюніної Ю.М. та учнів 9-А класу Анічкіна Аркадія, Дубової Анастасії та Зубко Вероніки обрали найкращих й нагородили їх пам’ятними призами, солодощами та дипломами.

Отже, вітаймо переможців “WinterPoetryContest”:

серед учнів 2 – 3-х класів: серед учнів 4 – 5-х класів:

І місце – Каліта Вікторія(2-А); І місце – Бахмет Артур(5-А);

ІІ місце – Курило Ангеліна(2-Б); Середа Семен(5-Б);

Лозяк Микола(2-Б); ІІ місце – Сівер Дар’я(4-Б);

ІІІ місце – Самошкін Єгор(3-Б); Трифонова Валерія(4-В);

Самошкін Тимур(3-Б) ІІІ місце – Мандронов Олександр(4-Б);

Гончаров Олександр(5-А)

Всі ж інші конкурсанти отримали сертифікати за участь у змаганні.

Святковий захід підготували вчителі англійської мови Тюніна Ю.М. та Середа О.М.

/Files/images/angliyskiy_yazyik/FotorCreated.jpg

/Files/images/razdeliteli/3a54454b3a7a.gif

/Files/images/angliyskiy_yazyik/UG5g9fBtFcw.jpg

У своїй практицi використовую проектну технологiю, як технологiю iнновацiйного навчання. Проектна технологія учням дуже подобається, бо надає можливості до творчостi, реалiзацiї вчання уподобань. Пiд час виконання проекту кожен робить свiй внесок у його реалiзацiю, відчувається особистістю. Я зрозуміла, що працюючи у різних режимах (парах, групах, самостійно), учні удосконалюють навички роботи з текстами , аудiоматерiалами, а все це у свою чергу спонукає учнів до мовлення під час захисту проекту. У проектах обов'язково враховую психологічні та вiковi особливості, а також інтерес до проблем, якi цікавлять учнів.

/Files/images/angliyskiy_yazyik/4wxVFjQCh44.jpg

На мій погляд, саме проектна робота - найвдаліший метод розвитку особистостi, а саме креативностi учнiв, найбагатша форма залучення дiтлахiв до дослідної, пошукової роботи, чудова можливiсть спонукати дiтей до эксперименту, знаходження нових шляхiв розв'язання тих чи інших проблем. Це надає можливості кожному учневi на уроках проявити себе якнайкраще. Проектна робота є практичним шляхом реалiзацiї освiтнiх цілей на уроці, розвитку в учнiв iнiцiативи, незалежності, уяви самодисципліни, спiвпрацi з іншими учнями i корисних дослідницьких навичок.

/Files/images/angliyskiy_yazyik/mKxIozorboA.jpg

I, врешті-решт, проектна робота якнайкраще інтегрує освіту i виховання. Якісна та продуктивна реалiзацiя проекту значною мірою залежить від попередньої підготовки та наявності в дітей необхідних знань та вмінь. Основне навантаження з виконання проекту лягає на учнiв, я виконую лише роль консультанта, надаю методичну допомогу, здійснюю контроль, надихаю учнiв на творчій лад, роблю акцент на тому, наскільки запропонована тема важлива та актуальна для дітей, суспільства.

/Files/images/angliyskiy_yazyik/Ty1RF2TuMZ8.jpg

Наприкiнцi хочу доказати, що метод проектів стимулює потреби дитини в самореалiзацii, самовираженні, в творчій особистiсно та суспільно значимій дiяльностi, дозволяє поєднувати в педагогічному процесі колективне та iндивiдуальне. Ця технологія, яка забезпе
чує розвиток особистості дитини, дозволяє вести учнiв сходинками розвитку - вiд проекту до проекту.

/Files/images/angliyskiy_yazyik/U0_io2vag-0.jpg

/Files/images/razdeliteli/72211303_59012846_2498.gif

Неделя иностранных языков

Предметная неделя по иностранному языку имеет большое общеобразовательное, воспитательное и развивающее значение. Она не только углубляет и расширяет знания иностранного языка, но и способствует расширению культурологического кругозора школьников, развитию их творческой активности, эстетического вкуса и, как следствие, повышает мотивацию к изучению языка и культуры другой страны. Одной из главных целей проведения недели иностранного языка это привлечение как можно большего количества учащихся. Как этого можно добиться? Для решения этой задачи появилась идея провести не неделю, как это было ранее, а декаду иностранных языков. Был составлен план с разнообразными формами мероприятий, позволяющие также достичь поставленной цели.

Очень важный момент в организации предметной декады – наглядность, оформление каждого момента различными наглядными материалами. Итак, одним из первых пунктов плана это оформление общешкольного стенда. Так как в школе преподаются английский и французский языки, то стенд был оформлен газетами и плакатами на двух языках. Кроме того, таблички с названием кабинетов были на английском языке, что позволило учащимся полностью окунуться а атмосферу иностранного языка.

/Files/images/angliyskiy_yazyik/c_b5ea3e8c88910bd10f2a03c7603c2759.jpg

Выставка «Закладка-шпаргалка» дала учащимся возможность повторить грамматику, творчески подойти к оформлению своего «шедевра», проявить дизайнерские и художественные способности. Ребятам было предложено оформить закладку-«шпаргалку» для учебника иностранного языка. На закладке размещается тот грамматический материал, который ребята сами выбирают с целью повторения. Закладка оформляется исходя из желания, фантазии, возможностей. …Да, это была выставка не просто «шпаргалок», а маленьких шедевров вкуса, творчества, фантазии. Коллеги, преподаватели школы, замирали от восторга, рассматривая работы ребят!

/Files/images/angliyskiy_yazyik/c_f674e7bc97082cff948ee998130ae40d.jpg

Победители конкурса были награждены сертификатами и словарями./Files/images/angliyskiy_yazyik/c_a8f36c77618991632b5733b0d9e7f48f.jpg

Одним из принципов проведения Декады иностранных языков стало максимальное использование нетрадиционных форм уроков. Итак, начнем с самых маленьких. В 1-Б классе был проведен увлекательный урок под названием " The ABC party". ( учителя Жбанова Анна Юрьевна и Шаповалова Инна Григорьевна). Ребята участвовали в конкурсах, пели песни, разыгрывали сценки на английском языке.


/Files/images/angliyskiy_yazyik/c_fb6d82a8d8e1267698c38df9ee206ee0.jpg

/Files/images/angliyskiy_yazyik/c_90a0f2b51c3cf91fe222de0ca3e0eda0.jpg

Не менее увлекательный и интересный урок был проведен в 6- В классе « The English food». (учитель Афанасьева Людмила Анатольевна) Учащиеся развивали умение диалогической речи в ситуации общения “за столом”, активизировали лексику, реализовывали воспитательную задачу - вежливого обращения к собеседнику. /Files/images/angliyskiy_yazyik/c_3bf3838f17286b5d9962876ee182401d.jpg

В 8-А классе Медведева Лариса Васильевна и Винюкова Оксана Владимировна провели открытое мероприятие " Welcome to the United Kingdom". Вниманию присутствующих были представлены сценки из повседневной жизни англичан. Дети пели английские песни, танцевали один из самых популярных среди английских подростков танец. На уроке присутствовало много гостей которые с большим удовольствием окунулись в атмосферу английского языка. /Files/images/angliyskiy_yazyik/c_3bb4ab8d40312daf6c54e609cc34948f (1).jpg

" В Мире английского языка, Музыки, Любви, Дружбы и Мира ".Под таким названием в 7-А классе проходил открытый урок (учителя Винюкова Оксана Владимировна и Медведева Лариса Васильевна).Всем присутствующим предлагалось хоть на миг погрузиться в мир поэзии, народной и популярной музыки англоязычных стран, а так же в мир любви, дружбы и мира. Хочется отметить, что большая и кропотливая работа была проведена как учителями, так и всеми учащимися класса при подготовки данного мероприятия. И результат оправдал ожидания - оно прошло на одном дыхании!

/Files/images/angliyskiy_yazyik/c_ffd68771ea1f81a360a2ab9f43c7b33f.jpg

/Files/images/angliyskiy_yazyik/c_65193d42566fff5f517ac4ae9d4f423d.jpg

На высочайшем уровне прошел урок- конкурс " Поэзия Жака Превера". Подготовила и провела мероприятие учитель французского языка Гончаренко Элеонора Юрьевна. Ученики 6, 8, 10 и 11 классов участвовали в конкурсе. Они декламировали стихи знаменитого французского поэта, слушали песни французских исполнителей на стихи Жака Превера. С каким удовольствием присутствующие слушали красивый и завораживающий французский язык! Чувство гордости и восхищения охватывало за учащихся и учителя которые смогли за 45 минут тронуть душу .

/Files/images/angliyskiy_yazyik/c_78b5560114d670ba06f231f8b52aa706.jpg

Кол-во просмотров: 0