Вернуться к просмотру сайта
Подписаться на RSS

2016-2017 навчальний рік

Листопад- місячник права та психології


Тренінг у 9-Б класі "Цінності- основа характеру" провела соціальний педагог Парова Н.М..

Цінності - це те, що ми вважаємо важливим для себе, з чим звіряємо все, що відбувається у житті. Цінності, наче компас, ведуть нас по життю і визначають долю. Деякі цінногсті є цілями, інші засобами.

/Files/photogallery/3130/IMG_20161124_143156.jpg/Files/photogallery/3130/IMG_20161124_142906.jpg

/Files/images/razdeliteli/72211303_59012846_2498.gif

8 клас. Тема "Здоровий спосіб життя"(вчитель Парова Н.М.)

Ризики є частиною нашого життя. Іноді треба і навіть корисно ризикувати. Це допомагає людині розвиватись як особистості. Пропаганда здорового способу життя допоможе дітям уникнути невиправданих ризиків: вживання алкоголю, наркотиків, тютюнопаління, неправильне харчування.

/Files/photogallery/3130/06Zit2vGj3E.jpg/Files/photogallery/3130/aF-6At5Nj74.jpg

/Files/images/razdeliteli/72211303_59012846_2498.gif

10 кл. Виховна година "Законодавство про безпеку і здоров'я людини" (вчитель Парова Н.М.)

Основною рисою законів України про охорону здоров'я є те, що вони встановлюють право громадян на надання їм допомоги і захисту в будь-яких ситуаціях.

/Files/photogallery/3130/IMG_20161124_112527.jpg/Files/photogallery/3130/IMG_20161124_112643.jpg

/Files/images/razdeliteli/72211303_59012846_2498.gif

9-А Заняття "Правова відповідальність неповнолітніх" (вчитель Парова Н.М.)

Для профілактики підліткових правопорушень розглянули, які існують види правопорушень; проаналізували особливості кримінальної відповідальності неповнолітніх; обговорили "плюси" і "мінуси" ідеї запровадження комендантської години для підлітків.

/Files/photogallery/3130/pX5iuLLxLf4.jpg/Files/photogallery/3130/lOvNZhZbXY4.jpg

/Files/images/razdeliteli/72211303_59012846_2498.gif

6клас "Здоровий спосіб життя. Навички і звички" (вчитель Парова Н.М.)

На цьому занятті з дітьми з'ясували, що таке навички і звички, проаналізували процес формування звичок і дослідили як запобігти появі шкідливих звичок.

/Files/photogallery/3130/VkxFTtIueFg.jpg

/Files/images/razdeliteli/72211303_59012846_2498.gif

3 листопада 2016 року в рамках місячника права в 9-А класі Обломій Олена Вікторівна провела запланований тренінг з виховної роботи "Дитина має права. Батьки мають права"

/Files/images/111_2016-2017/pravo_ta_psihologya/20161103_145049_HDR.jpg

Під час тренінгу були використані такі форми роботи, як вправа "Асоціативний кущ", де діти приводили свої асоціації зі словом "право". Виявилось, що для когось це - свобода, для когось-обмеження, а хтось назвав свого вчителя з права. Записані на стікерах асоціації учні прикріплювали на "чудо-дерево", пояснюючи свою позицію.

/Files/images/111_2016-2017/pravo_ta_psihologya/20161103_145020_HDR.jpg

Цікавим було обговорення ситуації, коли одна група була батьками, а друга- дітьми. Потрібно було переконати іншу групу у необхідності певних прав та обов'язків.

/Files/images/111_2016-2017/pravo_ta_psihologya/тренинг1.jpg /Files/images/111_2016-2017/pravo_ta_psihologya/тренинг2.jpg

Завершив тренінг "Математичний правовий диктант", у якому діти показали свої знання з правознавства. Питання, "З якого віку ви можете стати народним депутатом" чи "Скільки років може займати президент свою посаду" та інші виявились для учнів геть не складними.

17 листопада на часі спілкування діти потрапили на нову планету. Двом групам було дано завдання розробити правила, закони, за якими вони будуть жити самі на цій планеті. Одна група вибрала собі лідера- вождя, розподілили ролі - роботи та розробили свод законів. Їх група зможе прожити в новому місці таким чином. Інша група досить легковажно підійшла до завдання, всі правила розробили, орієнтуючимсь лише на добрі відносини між учасниками проживання, що може привести до непорозумінь у випадку найменшої розбіжності . Гра вийшла вдалою. Всі мешканці нової планети задоволені.

/Files/images/111_2016-2017/pravo_ta_psihologya/20161117_145615_HDR.jpg

/Files/images/razdeliteli/72211303_59012846_2498.gif

10 листопада Парова Ніна Миколаївна провела тренінг з психології "Хороший характер". Учням подобаються такі заняття, де вони можуть бути собою, вільно висловлювати свої думки, робити гіпотези, та навчатись не за партами, а працюючи в групах.

/Files/photogallery/3117/ноябрь2016 (15).jpg/Files/photogallery/3117/ноябрь2016 (16).jpg

/Files/images/razdeliteli/72211303_59012846_2498.gif

5- Б (классный руководитель: Винюкова О.В.)

10-го ноября был проведен классный час на тему: «Познай самого себя». Данный классный час имеет психологическую направленность и посвящен самооценки личности. Эта тема приобретает особую актуальность в младшем подростковом возрасте.

/Files/images/111_2016-2017/pravo_ta_psihologya/IMG_20161110_141214.jpg

Задача данного классного часа – помочь детям посмотреть на себя со стороны, задуматься над тем, что причины неудач человека кроются, прежде всего, в нем самом, а не окружающих. В ходе классного часа дети выполняли разнообразные задания с целью самонаблюдению, самоанализа, самооценки.

/Files/images/111_2016-2017/pravo_ta_psihologya/IMG_20161110_141116.jpg

Цели: познакомить детей с некоторыми приемами самопознания, дать детям представление о том, как находить в себе главные черты, определять свои личные особенности; развивать у детей умения правильно оценивать себя и других; способствовать формированию веры в свои силы, в возможность стать лучше; побуждать подростков к самопознанию, самовоспитанию.

Перед классным часом с детьми была проведена подготовительная работа, которая заключалась в объединении детей в группы по четыре человека (сидящие на двух соседних партах поворачиваются лицом друг к другу ).

Оборудование: листы для автопортретов, карандаши.

План классного часа:

Вступительное слово.

Интерактивная беседа «Нужно ли знать себя?»

Определение знаний детей о себе:

а) Дискуссия «Какого человека можно назвать уникальным?»

b) Создание автопортретов

c) Игры в группах «Кто я, какой я?»

4. Мини-лекция «Что такое самооценка?».

5. Тест «Самооценка».

6. Подведение итогов (рефлексия).

/Files/images/razdeliteli/72211303_59012846_2498.gif

Під час проведення місячника психології і права Ільїна Т.А. з учнями 4-А класу провела гру- подорож "Як знайти друга"

/Files/images/111_2016-2017/pravo_ta_psihologya/WP_20161013_11_19_36_Pro.jpg/Files/images/111_2016-2017/pravo_ta_psihologya/WP_20161013_11_35_43_Pro.jpg/Files/images/111_2016-2017/pravo_ta_psihologya/WP_20161013_12_02_07_Pro.jpg

/Files/images/razdeliteli/72211303_59012846_2498.gif

В рамках місячника психології та права у 9-Б класі Дубовик І.Г. провела анкетування учнів "Як я знаю свої права та обов'язки".Результати цієї роботи показали добрі знання школярів з цього питання.

/Files/images/111_2016-2017/nasilstvo/image-0-02-05-46fec8d8ea97658a50a0bf8dce187059272088064d4aa9e49b57f30776994f50-V (1).jpg

/Files/images/razdeliteli/72211303_59012846_2498.gif

Для учнів 6-Б класу Рудая А.А. провела тренінг "Всі різні, але всі рівні", на якому розглянули статтю 2 "Усунення дискримінації". В ході заняття діти прийняли участь у вправах "Фісташки", "Подібність та відмінність" та "Хто я такий".

/Files/images/razdeliteli/72211303_59012846_2498.gif

Учні 1-а та 1-б класів (кл.кер. Чередниченко В.О. та Чернишова Я.О.) під час тренінгу з правового виховання були учасниками подорожі по країні Права.

/Files/images/111_2016-2017/chernishova_trening/3.jpg/Files/images/111_2016-2017/chernishova_trening/4.jpg

/Files/images/razdeliteli/72211303_59012846_2498.gif

Классный руководитель 5-В класса Середа Е.Н. провела 03.11.16 классный час "Детям о правах"

Во время мероприятия учащиеся познакомились с термином «права человека», в игровой форме с отдельными статьями Конвенции о правах ребенка. Провели игру «Кто я?», «Какой я?» во время которой сформировали чувство собственной значимости и ценности, достоинства ребенка как человека своей страны. Рубан Алина подготовила список прав ребенка,а Бушный Дмитрий обязанностей для ученика и ребенка в семье,после чего учащимся класса предлагалось записать на «Памятке- Ладошке» свои права и обязанности.

/Files/images/111_2016-2017/pravo_ta_psihologya/IMG_3094.jpg/Files/images/111_2016-2017/pravo_ta_psihologya/IMG_3095.jpg/Files/images/111_2016-2017/pravo_ta_psihologya/IMG_3098.jpg/Files/images/111_2016-2017/pravo_ta_psihologya/IMG_3104.jpg

/Files/images/razdeliteli/72211303_59012846_2498.gif

Дуже важливо сприймати людей такими, якими вони є, навіть коли їхні уподобання не співпадають з твоїми.

Здатність поважати погляди й уподобання інших людей не залежно від того,чи збігаються вони з твоїми, є одним з найважливіших умінь. Його називають толерантність. Соціальний педагог Парова Н.М. провела з учнями 5 класів тренінг, на якому навчала дітей толерантності.

/Files/images/razdeliteli/72211303_59012846_2498.gif

У 7 класі Андреєва І.І. провела усний журнал "Толерантність- основна якість людини"

/Files/images/razdeliteli/72211303_59012846_2498.gif

8-Б клас (Класний керівник: Тюніна Ю.М.)

У сучасних умовах українського суспільства правове та психологічне виховання є одними з найважливіших чинників розвитку особистості, становлення громадянського суспільства і демократичної правової держави, умовою формуванняправосвідомості громадянина. Правова та психологічна освіта спрямовані на отримання знань, навичок, ставлень і ціннісних орієнтацій, необхідних людині для ефективного соціального функціонування, реалізації життєвих цілей і завдань.

З 02 по 30 листопада 2016 р. у школі проходив Місячник психології та права, під час якого учні 8-Б класу стали учасниками тренінгу «Права людини». На занятті учні слухали й коментували притчу «Про ангела»; аналізували запропоновані класним керівником Тюніною Ю.М. тематичні ситуації; виконували вправу «Асоціативний кущ», а саме клеїли на так зване «Правове дерево» та коментували свої записи щодо їх прав та обов’язків.

/Files/images/1-aa/IMG_20161103_132824.jpg/Files/images/1-aa/IMG_20161103_131209.jpg/Files/images/1-aa/IMG_20161103_133343.jpg/Files/images/1-aa/IMG_20161103_133741.jpg

У рамках місячника мали також місце неоднарозові зустрічі із шкільним психологом Лунгу О.І., протягом яких підлітки давали змістовні відповіді анкетувань, грали в цікаві ігри, працювали за картками, малювали й складали казки. І, найголовніше, учні краще пізнавали себе.

/Files/images/1-aa/IMG_20161110_150317.jpg/Files/images/1-aa/IMG_20161110_150726.jpg

У рамках Місячника, а також Тижня психології та права з метою ознайомлення школярів з їхніми правами й обов'язками в 6-А класі були проведені бесіди й практичне заняття за сторінками 2конвенції прав дитини". На уроці українськеої літератури діти мали пояснити, які права головногогероя оповідання В.Винниченка "Федько-холамидник" Федька були пропущені. З цим завданням добре справились усі учні класу.

/Files/images/1-aa/P1030439.JPG

В рамках місячника психології та права у 3-Б класі ( кл. керівник Харченко В. П.) проведена година спілкування : « Знай права- виконуй обов’язки.» Учні класу приняли участь у конкурсі малюнків : « Права дитини.»

/Files/images/1-aa/100_1172.JPG

Кол-во просмотров: 0